Se Seatem v rytmu tanga

Malý roadster o rozměrech 3685 x 1714 x 1181 mm a rozvorem 2200 mm se představil jako koncept na Frankfurtském autosalonu v roce 2002 . Zástupci španělského Seatu v současné době uvažují o produkční verzi studie Tango.
Osobní automobil Seat Tango a jeho přední náprava

Malý roadster s názvem Seat Tango

Dvousedadlový Seat Tango vychází z platformy nového modelu Ibiza zkrácené o 20 centimetrů. O design Seatu Tango se postaral Ital Walter de Silva. Při konstrukci trubkového rámu, ukrývajícího se pod kapotou konceptu využili návrháři svých zkušeností se stavbou soutěžních vozů WRC. Trubková konstrukce, vytvářející kolem prostoru pro cestující pevnou ochrannou klec, nese přední zavěšení McPherson i zadní závěsy kol, jejichž geometrie zaručuje tzv. samořiditelný efekt. Zároveň je do rámu uchycený zážehový čtyřválcový přeplňovaný motor 1.8 o výkonu 132 kW/180 k umožňující rychlost 235 km/h a zrychlení z 0 na 100 km/h za 7 sekund.

Interiér Seatu Tango

Od podvozku, karoserie až po interiér prostupuje celý koncept Seatu Tango dojem lehkosti a elegance. Působivé jsou například v interiéru záměrně nijak nezakrývané části ocelového skeletu a hliníkové trubky nosné struktury vozu. Nepřehlédnutelné jsou i kůží čalouněné kryty zavazadlových prostorů, které vzadu za opěradly sedadel plynule navazují na splývavé křivky karoserie. Jednou z mnoha konstrukčních zajímavostí je i to, že sedadlo řidiče je pevně uchycené do struktury vozu, zatímco pedály, volant i palubní přístroje jsou nastavitelné podle výšky řidiče.

Seat Tango - bezpečnost cestujících

Bezpečnost cestujících obstarávají čelní a boční airbagy, systémy ABS, ESP, TCS apod.

Inovativní osvětlovací systém

Xenonové světlomety i směrová světla jsou umístěny v Seatu Tango pod jednodílným průhledným krycím sklem, které svým tvarováním dokonale kopíruje proporce přední části vozu. Světlomety mají zařízení pro samočinnou směrovou regulaci v závislosti na úhlu natočení předních kol. Světla do mlhy, ukrytá pod maskou chladiče, jsou tvořena seskupením světelných diod.

 

Koncová světla využívají kombinace optických vláken. Jeden svazek může zaručit funkci jak směrových, tak brzdových i koncových světel. Zadní světla samočinně upravují intenzitu svého záření dle okolních světelných podmínek.

Rubrika automoto nabízí

Audi R8, další člen početné rodiny

Volvo C30, auto stvořené pro Jamese Bonda

Tesla Roadster - už ani kapka paliva

BMW M6 Convertible

Mitshubishi Lancer Evo IX

Maseti MC12

Citroen C3

BMW M6 Convertible

Jak se vám líbil článek? Hodnocení: 4.0 Počet: 1 Nejlepší: 4 Nejhorší: 4

Diskuze

Vybrané video

Vyhoď ten křáp a pořiď si pořádný notebook!
Podpořte projekt Cisterna pro hasiče Žulová nákupem v e-shopu s charitativním kalendářem a reklamními předměty.

Magazín pro všechny správné chlapy jakéhokoliv věku. Články o ženách, sexu, automobilech, technice, sportu, bojovém umění, kultuře a celkové image muže.

O magazínu

ZŮSTAŇTE VE SPOJENÍ

POSLEDNÍ ČLÁNKY

POSLEDNÍ TWEETY

© 2024 Railsformers s.r.o., Zásady zpracování osobních údajů Nastavení Cookies